Известие

Collapse
No announcement yet.

Тракане някъде от към пистовият ремък 156 SW 2.4 JTD 140 ph

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Не е рециклирана а е сменена с нова!!!
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
      Не е рециклирана а е сменена с нова!!!
      И то с Рикамби Оригинали (лично съм свидетел)
      А иначе и аз залагам на обтяжния механизъм. Моя го смених, защото беше блокирал и сутрин издаваше ужасни звуци.
      FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
      LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
      LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
      LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
      ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
      LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

      Comment


      • #18
        Колега оправи ли колата???
        Ако е готова какво се оказа?
        Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

        Comment


        • #19
          И аз имах същия проблем зимата. Има една ролка с обтяжен механизъм. Оказа се че тоя механизъм блокирал и скъсал гумения демпфер на демпферната шайба. Варианта е само един - смяна с нови!
          bella italiana 156 SW 2.4 JTD 150 елитни жребчета

          Comment


          • #20
            А дали не забравяте шайбата на динамото?...
            А имах точно такъв шум само сутрин като я запаля за 1-2 мин. и после спираше.
            Не му обърнах внимание около 5000км. и накрая превъртя шабата.
            Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
            Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
              А дали не забравяте шайбата на динамото?...
              А имах точно такъв шум само сутрин като я запаля за 1-2 мин. и после спираше.
              Не му обърнах внимание около 5000км. и накрая превъртя шабата.
              Обикновенно при твоя проблем се чува присвирване а не потракване както при колегата
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                Обикновенно при твоя проблем се чува присвирване а не потракване както при колегата
                Как може да се хване това присвирване дали е от ролката на генератора или от оптяжния механизъм, че при мене има едно леко присвирване в началото след палене?
                _156_2,4_JTD_136hp_-EX
                156 FL 1,9 JTD 115hp "05

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от zdravko_ss Покажи съобщение
                  Как може да се хване това присвирване дали е от ролката на генератора или от оптяжния механизъм, че при мене има едно леко присвирване в началото след палене?
                  Ами сваляш ремъка и проверяваш първо дали фрайлайфа на алтернатора работи
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
                    Някой знае ли сервиз за Алфа в Бургас?
                    Ако си в затруднение все още,пиши на ЛС да помагам с идеи за сервиз или за каквото и да е..
                    Alfa Romeo 147 1.6 TS 120hp 2001 red
                    Suzuki IGNIS 1.3 VVT 93hp LPG 2005 grey
                    http://www.family-sozopol.com/

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                      Ами сваляш ремъка и проверяваш първо дали фрайлайфа на алтернатора работи
                      Фрайлайфа на алтернатора е съвсем ново понятие за мен. Какво е и как да го проверя дали работи?
                      _156_2,4_JTD_136hp_-EX
                      156 FL 1,9 JTD 115hp "05

                      Comment


                      • #26
                        Колега ако не успееш да минеш през сервиз, карай и се не бой, дори да го няма ремъка ще минеш 300тина км само на акумулатор ако не пускаш консуматори, е, няма да имаш хидравлика и няма да е приятно, но до входа на Сф ще се прибереш. Не е като да дадеш 500 лв за пътна помощ

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от zdravko_ss Покажи съобщение
                          Фрайлайфа на алтернатора е съвсем ново понятие за мен. Какво е и как да го проверя дали работи?
                          Фрайлайфа - това е един вид еднопосочен лагер. Като въртиш шайбата по посока на въртенето на двигателя тя е зацепена спрямо оста. На обратно обаче се върти свободно. Демек ако завъртиш генератора и рязко спреш шайбата оста и генератора продължават да се въртят.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от pakumba Покажи съобщение
                            Колега ако не успееш да минеш през сервиз, карай и се не бой, дори да го няма ремъка ще минеш 300тина км само на акумулатор ако не пускаш консуматори, е, няма да имаш хидравлика и няма да е приятно, но до входа на Сф ще се прибереш. Не е като да дадеш 500 лв за пътна помощ
                            Водната помпа не се ли задвижва от същия ремък ? Вярно че дизелите са по-ефективни и отделят по-малко топлина но не ми се вярва да мине повече от 2-3 километра без водна помпа.
                            ...

                            Comment


                            • #29
                              Водната помпа е на ангренажния ремък.
                              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                                Фрайлайфа - това е един вид еднопосочен лагер. Като въртиш шайбата по посока на въртенето на двигателя тя е зацепена спрямо оста. На обратно обаче се върти свободно. Демек ако завъртиш генератора и рязко спреш шайбата оста и генератора продължават да се въртят.
                                Благодаря, сега вече ми е ясно.
                                _156_2,4_JTD_136hp_-EX
                                156 FL 1,9 JTD 115hp "05

                                Comment

                                Working...
                                X